Wednesday, July 13, 2011

Alhamdulillah :)



^____________________^


Gambar Hiasan :)

Yess..permohonan pinjaman ptptn aku diluluskan..syukur alhamdulillah..huhu :) lepas nie xdew la ayah aku nak keluarkan banyak  duit untuk kos pembelajaran aku kat sini...keluar pun takla banyak mcm sekarang..banyak sangat pakai duit..yewla, satu buku dah cecah puluhan ringgit..tak larat aku nak beli semua buku tu..adew sesetengah yang aku photostat..tapi, ade buku yang tak boleh nak photostat...so, beli la yang ori..dah tuan punye buku tak bagi photostat..kang tak pasal-pasal tak berkat aku belajar sebab gune yang photostatnye..hehe..

Duit ptptn nie belum dapat lagi laa...still dalam proses..walaupun dah dapat duit ptptn tu nanti, kenelah juge berjimat cermat...ingatt!!! duit tu bukan free...nanti kene bayar balik...hehe..
http://www.cute-smiley.com

0 comments: