Monday, November 14, 2011

Apabila Line Internet Laju


Click Sini Dulu Please, TQ


Hai semue...

Semua orang sudah lena dibuai mimpi indah dan aku masih lagi menghadap lappy..Haha, terbaik dari ladang! Bukan tak boleh tidur dan taknak tidur, cuma aku nak tidur lambat sikit malam nie..Hehe, sikit mana tu tak boleh jangka lagi..

Yewla, siapa nak lepaskan peluang untuk online dengan line yang agak laju setelah sekian lama menggunakan line berukband yang sememangnya lembab nak mampus.. Hoho, siapa tak nak lepaskan peluang macam nie an? 

Fedap juga kalau asyik online jew line lembab...Sampai bile nak bertahan...Lebih-lebih lagi lappy aku nie dah OK seperti lappy yang baru keluar dari kilang..Haha, kalau tak...mozzila aku nie asyik nak "not responding" jew..Google chrome langsung dah tak boleh pakai..Tapi sekarang semua dah bolehh...

So, aku tak nak lepaskan peluang ini dengan blogwalking..Sudah lama aku tidak blogwalking blog orang..Asal blogwalking jew line lembab, aishh sabau jew la..

OK, thats all.. Time for blogwalking..Hehe, Bye Bye 

P/s: Kepada sesiapa yang mahu blognya diterjah, sila tinggalkan link anda ok.. Tq

#Sambil-sambil tu, aku nak minta jasa baik korang tolong like gambar INI...Jangan risau itu hanya gambar aku sahaja..Hehe..Sayang korang..