Tuesday, November 29, 2011

Jom Santai Bersama VITA-C


Klik sini dan sini dulu, Tq


Abaikan tanda harga di atas ..

Hai semua.. 

Haa, nampak VITA-C kat atas nie?? Kenapa namanya VITA-C?? Mungkin sebab kaya dengan vitamin c kot...Haha..

Siapa kat sini suka makan gula VITA-C?? Sememangnya sedap woo...Lebih-lebih lagi perasa lime flavor...Memang makan sambil berkerut muka..Kenapa?? Sudah tentulah lime flavor masam kan? hehe..

Aku start belajar makan VITA-C nie pun masa aku dalam kem PLKN dulu..Itu pun kawan baik aku Gun Wei Chin yang ajar aku makan gula nie..Seriusly first time aku makan gula nie muka aku berkerut 1000.. Haha. Teruk an??

Aku makan VITA-C nie masa aku hendak hilangkan mengantuk daripada mendengar ceramah yang entah apa-apa yang mereka cakapkan..Kang kalau tertanggap terlelap, tak pasal-pasal kene panggil bagi ceramah kat depan.. Haha

Sampai sekarang pun aku still makan VITA-C lime flavor untuk hilangkan mengantuk kalau dalam kelas..Setiap kali makan VITA-C, mesti teringat sama my sayangg Gun Wei Chin..Huu, miss you so much la sayangg

Oke lah.. Aku suka lime flavor..Korang pula?? Yewla, lain orang lain cita rasanya kan?? Hehe.. Bye Bye

P/s: Teringat masa kat kem PLKN dulu...Rindu kawan-kawan company Alpha  


1 comments:

Pendamba Mawar said...

best ke?? cloud 9 lagi sodap..hoho