Friday, November 25, 2011

Satu Penyeksaan



Click sini dan sini dulu, Tq


Hai semua..Salam malam jumaat..

Ehh, korang pun tengah tengok separuh akhir muzik-muzik kew?? Hee, samalah kita..Saingan agak hebat jugak la malam nie..Tapi nasib baik pemilihan lagu dipilih berdasarkan keputusan juri..Kalau ikut undian penonton, pehh tak payah cakap..

Kadang-kadang lagu yang tak layak tapi layak masuk peringkat akhir..Biasalah penonton memilih berdasarkan artis itu sendiri...Kalau cun artis tu, banyaklah undian..Alarh, biasalah dunia hiburan..Tak boleh lari dari bende tu semua.. Kan?

OKE, entry aku malam ini bukan pasal separuh akhir muzik-muzik..Itu just mukadimah untuk entry aku malam nie..Hehe, jangan marah yew.. Smile sikit..Haa macam tu baru cute

Haa, korang kat sini pernah naik komuter tak...Tak kesahlah naik dari mana pun, tapi pernah naik tak?? Kepada mereka yang pernah naik meh sini aku nak temu duga korang..Haha, siaplah korang...

Aku just nak tanya, apa pendapat korang tentang komuter?? Best kew tak naik komuter nie?? Lagi best naik komuter atau naik LRT?? 

Aku tak reti nak describe komuter nie macam mana..Yang pasti, bagi aku naik komuter sememangnya tak best langsung..Aku harap tadi adalah kali terakhir aku naik komuter...Lebih better naik bas dari komuter..

Aku bukan nak kutuk komuter...Tapi dah memang kenyataan..Dahlah padat nak mampus dalam tu, dengan airconnya tidak dipasang...Pehh, panas sehh..Aku tak tahulah kalau aircon memang ada pasang ke tak...Kalau pasang pun serupa tidak pasang..

Faham-faham jew laa kalau dah padat macam tin sardin tu dengan aircon yang tak terasa tu, ofcause macam-macam bau ada..Fuuh, aku rasa macam nak spree perfume masa tu...Haha

Aku tak peduli lepas nie aku nak naik bas jew kalau balik cuti..Tak mau naik komuter...Satu penyeksaan bagi aku..Haha..Tapi tak tahulah ia satu kegembiraan bagi korang..


OKE, nak rehat dulu.. Penat tadi tak hilang lagi..Bye Bye..

4 comments:

Ezad Skytech said...

haha...sy pun pernah rasa dok dalam komuter yang macam tin sardin tu...lepas ni mmg fikir 10 kali la kalau nak naik komuter...

#LRT lebih ok la dari komuter...heee~

diny.syazwani said...

sabo je leww .

SoLy SoLicious said...

slalu gne komuter..sgtlah sesak..huhu

SoLy SoLicious said...

slalu gne komuter..sgtlah sesak..huhu