Tuesday, January 31, 2012

Meh Sini Meh :)





Hai semua

Haa, sudah dinner belum?? Dinner ape jew malam nie? Mesti sedap-sedapkan. Menu dinner aku malam nie just Yong Taw Foo.. Alhamdulillah kenyang.. Hehehe.. Dah tak tahu nak makan apa.. Lagi pun semenjak aku stay KL nie, Yong Tau Foo sudah menjadi makanan kegemaran aku. Seperti yang korang sudah lihat gambar kat atas tulah Yong Tau Foo.. Nyamm...


Klik header untuk ke blog dye

OK! Malam nie aku bukan nak cerita pasal makanan.. Itu just mukadimah.. #bolehpulak HAHA.. Sebenarnya aku just nak perkenalkan salah satu blog kawan baik aku. Ala-ala nak promote gitu.. HEHE.. EmmaRazak Offical Blogspot nama blog diberi. Jangan risau, budak nie baik orangnya... Plus friendly gitu. Apa lagi, jom kite serbu blog dye. JENG JENG

Ok, itu sahaja untuk malam ini.. Jangan lupa serang blog budak atas nie tau.. Bye bye

Baik hati? Minta tolong klik sini dan sini. Tq


2 comments:

Unknown said...

sudah bosan makan nasik goreng kampung ke? hehe..menu utama setiap kali tinggal di kota. Pastinya menrindui masakan kampung.

Salam ziarah daripada saya :)

Ezad Skytech said...

yong tau foo..da lama tak makan ni...hee...