Thursday, January 5, 2012

WARNING!


Hai semua




Oke, nampak WARNING di atas?? Itu satu amaran oke.. Amaran untuk apa?? Haha..Untuk mereka yang annoying tinggalkan comment ataupun ayat-ayat yang tidak sepatutnya mereka tinggalkan kat blog nie...

Haha, poyo jew kan ayat aku.. Ayat nak gempak jew.. Actually aku nak tunjukkan hasil kerja aku yang sememangnya tak tahu nak kata apa.. Bagi mereka yang pro dengan Adobe Illustrator mesti cakap ini biasa-biasa sahaja.. Pada mereka yang tidak pernah menggunakan Adobe Illustrator, mesti cakap "Wah, cantik.." 

OKE, AYAT PERASAN DI SITU!

Sebenarnya ini adalah salah satu assignment Multimedia aku.. Aku diberi tugasan untuk membuat satu icon menggunakan Adobe Illustrator.. Dan di atas inilah hasilnya.. NO COPY OKE! Hehe

Alhamdulillah, time aku buat bende alah nie tidak ada sebarang complicated.. Sebelum nie kalau nak save jew mesti ade problem.. Ini tak boleh la..Itu tak boleh la..

So, sekali dah jadi berkali-kali lah nak buat lagi..Hehe, excited punya pasal..Tapi aku buat semua tu berpandukan pada tutorial yang diberi.. Ishh, tanpa tutorial tak dapat kot jadi sesempurna itu.. Hee

Thanks to mereka yang telah buat tutorial tu.. Huhu, Bye Bye

#Alhamdulillah setakat ini blog aku tidak dikunjungi oleh Cik Anon.. Hope janganlah..Hehe

Nak makan free? Klik sini dan sini

3 comments:

Ezad Skytech said...

ingatkan warning apa la tadi...rupa2nya....

#tahniah da terer buat icon guna Adobe Illustrator...hee~

Si BuDaK KaChAk said...

ingatkan menatang ape td....hehehehe....

neway tahniah....walau nmpak simple tapi BK sendiri pun tak tau pape...hahaha

singgah sini...

=)

✿INA AINAA✿ said...

wahhhh...bestnyew reti guna adobe illustrator..awwww..... nk juge reti! huuuuuuuuu