Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru 2012 ♥


Hai Semua :)

Sempena dengan HARI GURU pada 16 Mei 2012 ini, aku dengan gembiranya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada SEMUA GURU-GURU dan PENSYARAH di Malaysia. 

Terutama kepada GURU-GURU dan PENSYARAH-PENSYARAH yang telah mengajar aku dari sekolah tadika hinggalah aku menuntut di universiti. Alhamdulillah, dengan berkat guru-guru yang telah mengajar aku, sampai juga aku di tahap ini. 

TERIMA KASIH CIKGU 
SAYA SAYANG SEMUA CIKGU SAYA 


Okelah. Sebelum aku akhiri entri aku, jom kita dengar dan hayati lagu di bawah ini. Semoga terhibur. Byebye



P/s: Sesungguhnya menjadi seorang pendidik mempunyai cabaran yang agak besar. Terima kasih cikgu kerana telah medidik dan menahan semua kerenah anak murid mu. "Guru adalah salah satu pekerjaan yang MULIA" 


3 comments:

Malaysian Boy said...

segunung emas pun takkan dapat menandingi jasa guru kepada kita.
doakan kebahagiaan mereka dunia akhirat.itu saja yang ada.

Unknown said...

guru penyuluh hidup kita yg berada dlm kegelapan .. :D

Unknown said...

eh awak, beday awak xjauh dri kita lah .. hehe , 19 oct jgk .. same umur la kite :D hehee