Friday, May 25, 2012

Tempahan Dari Rakan [Lolipop Gergasi & Huruf Z dan F]


Hai semua. Salam Jumaat :)

Hari ini aku bukan nak update entry panjang lebar oke. Just nak share something je 

Walaupun entry ini sepatutnya aku sudah post last week, tapi still nak post jugak walaupun dah terlambat! Tak peduli ! HaHa

Ialah, reader datang bukan ada masa-masanya. Kalau reader nak terjah sekarang, sekarang dia terjah. So, tak kan laa nak biarkan blog dengan entry yang sudah dua tiga hari. Heee 

Okelah. Sebenarnya aku nak tunjukkan hasil tempahan daripada rakan-rakan aku. Gambar di bawah adalah hasilnya 

Lolipop Gergasi
Tempahan daripada RaraAin sempena Hari Ibu last week. Thanks Farah. Hihi

Huruf "Z" dan "F"
Tempahan daripada NangFarah. "F" stand for Farah dan "Z" stand for cik abang dialah. Hihi. Thanks Nang 

Hope mereka berpuas hati dengan hasil tangan aku. 

Berminat? Singgahlah di EkaTikah Craft. Sedia menerima tempahan daripada pelanggan dengan harga yang berpatutan. 

Okelah. Kepada sesiapa yang berminat silalah inbox aku di
 tkah93@gmail.com
atau
 di facebook aku sendiri EkaTikah atau                  
 DM terus ke akaun twitter EkaTikah

OK. Byebye. 

P/s: Brooch bunga kemboja dan brooch ribbon sudah siap. Tunggu masa nak upload gambar 

4 comments:

ienaeliena said...

done follow ur blog
www.ienaeliena.com

Nurul Syahirah said...

Comel gilaaa lollipop tuh , nak boleh ? Kalau boleh nak amik by hand lahh :)

EkaTikah said...

@Nurul Syahirah: serius awak nak? btw, awak stay area mana. Kalau area berdekatan, insyaAllah boleh past by hand :)

-meeSUPERGIRL- said...

KREATIF ! :)