Thursday, August 30, 2012

New HP CASE handmade ;)




Hai semua...

Setelah agak lama aku berehat daripada menerima tempahan craf, kini aku kembali aktif membuat dan menerima tempahan daripada kawan-kawan mahupun orang luar.

Baru-baru ini, aku baru siapkan satu design baru iaitu HP CASE. Yes, seperti gambar di atas. Cantik tak? Hihi.. Itu bagi aku simple but nice. Masa yang diperuntukkan untuk membuatnya adalah dalam 30 minit ke 40 minit.

Bahan-bahan yang digunakan hanya sekeping kain pvc, benang, gam UHU dan beberapa button huruf. Walaubagaimana pun, corak mengikut cita rasa sendiri. Aku memilih untuk letak nama aku sendiri. Hee

Jujur aku cakap, pembuatannya sangatlah tidak merumitkan. Ukur saiz handphone, gunting, jahit dan tampal untuk hiasan. Mudah bukan? Korang pun boleh buat sendiri.

Penat nak berceloteh panjang lebar, kepada sesiapa yang berminat atau ingin membuat tempahan craft, silalah contact di Fan Page Bila Jari Mula Menaip. Di situ juga tersedianya pelbagai lagi reka bentuk craft yang comel lagi cantik. Hope korang sukakannya 

P/s: Harap maaf kepada mereka yang menempah craft tapi dapat lambat. Kesebukkan dengan pelajaran, membataskan aku untuk menyiapkannya dengan lebih awal. SORRY. InsyaAllah, selepas ini aku akan siapkan craft yang ditempah pada tarikh yang dijanjikan  


2 comments:

Masmira Masri said...

pergh rajin n kreatif...cr side income kn i wish i hav dat skill 2 =( hehheee...done follow awk
jemput singgah n follow
http://myaleo.blogspot.com/2012/08/ini-suami-saya.html

Unknown said...

Untunglah tangan kreatif :)